ANUNTURI
CONTUL BANCAR AL FONDULUI PROMOTIEI
RO13CECECT1008RON1371024
pe numele de CIOROGAR VIOREL
REGULAMENT PRIVIND CONSTITUIREA ŞI
UTILIZAREA FONDULUI
’’PROMOŢIA 1976’’
1. Fondul ’’Promoţia 1976’’ este un fond privat al absolvenţilor Institutului
de Marină ’’Mircea cel Batrân’’, secţia militară, promoţia 1976. Dacă situaţia
impune, membri pot decide înscrierea lui ca persoană juridică.
1. Fondul ’’Promoţia 1976’’ este un fond privat al absolvenţilor Institutului de Marină ’’Mircea cel Batrân’’, secţia militară, promoţia 1976. Dacă situaţia impune, membri pot decide înscrierea lui ca persoană juridică.
2.
Fondul se depozitează la bancă într-un cont personal deschis de un titular de
cont şi un împuternicit aleşi de adunarea generală a acţionarilor. Până la
prima adunare generală contul se depozitează la CEC BANK, în contul
RO17CECECT1908RON1051514, titular de cont - Ciucu Gheorghe, împuternicit –
Mihalache Gheorghe. Din august 2017 contul este RO13CECECT1008RON1371024 deschis la CEC
Bank, pe numele CIOROGAR VIOREL
3. Fondul se constituie din: cotizaţiile trimestriale ale membrilor, donaţii, eventuale sponsorizări, dobânzi bancare şi din alte surse.
4. Membru al fondului poate fii orice absolvent al promoţiei 1976, care consimte să achite taxa de înscriere de 100 de lei şi cotizaţia trimestrială stabilită de adunarea generală a membrilor. Pentru anul 2013 cotizaţia trimestrială este de 100 de lei. Membri înscrişi până la data adoptării regulamentului devin membri fondatori.
5. Contabilitatea fondului este ţinută de un contabil, ales de adunarea generală a membrilor, în partidă simplă (intrări – ieşiri), pentru întregul fond şi individual, pentru fiecare acţionar. Toate intrările şi ieşirile se justifică cu chitanţe, facturi, bonuri, extrase de cont etc. Aceste documente se arhivează anual, termenul de păstrare fiind decis de adunarea generală a membrilor. Până la prima adunare generală contabilitatea fondului va fi asigurată de Mihalache Gheorghe.
6. Suma rezultată din achitarea taxei de înscriere se evidenţiază separat în contabilitate şi va fi utilizată pentru cheltuielile administrative ale fondului (comisioane bancare, rechizite etc.) şi pentru cheltuielile generate de crearea şi administrarea site-ului ’’PROMOŢIA 1976’’.
7. Autoritatea decizională în materie de constituire şi utilizare a fondului este Adunarea Generală a Membrilor (A.G.M.). A.G.M. se convoacă anual, cu ocazia întălnirilor anuale ale absolvenţilor promoţiei şi poate lua decizii dacă este întrunit cvorumul de jumătate plus unul din numărul membrilor. Deciziile A.G.M. se adoptă cu majoritate simplă (jumătate plus unul din numărul membrilor prezenţi) şi sunt valabile pentru anul calendaristic următor. Dacă în decursul unui an calendaristic A.G.M. nu se poate întruni atribuţiile acesteia sunt preluate de Adunarea Membrilor Fondatori (A.M.F.), care se întruneşte şi adoptă hotărâri în aceleaşi condiţii ca A.G.M.
8. Deciziile A.G.M. sunt duse la îndeplinire de un Comitet Director ales pentru un mandat de 2 ani. Comitetul Director este compus din preşedinte şi 2 membri, dintre care unul, obligatoriu, este contabilul fondului. Anual, Comitetul Director prezintă Dare de seamă în A.G.M. Pentru anul 2013 compunerea Comitetului Director este stabilită de A.M.F. până la data de 31.01.
9. Fondul ’’Promoţia 1976’’ este destinat pentru:
a) acordarea unor ajutoare financiare membrilor, celorlalţi absolvenţi ai promoţiei şi familiilor acestora;
b) susţinerea unei părţi din cheltuielile ocazionate de întâlnirile anuale şi jubiliare ale promoţiei pentru membri fondului;
c) finanţarea editării şi tipăririi cărţii promoţiei, ce va fi lansată la cea de-a 40 aniversare (2016);
d) alte cheltuieli stabilite de A.G.M.
Sumele necheltuite pe capitole se capitalizează în cadrul aceluiaşi capitol sau se redistribuie conform hotărârii A.G.M.
Pentru anul 2013 nu se fac cheltuieli din fond, capitalizarea veniturilor urmând a se face astfel:
- 50% pentru ajutoare financiare;
- 25% pentru întâlniri;
- 15% pentru cartea promoţiei;
- 10% rezervă.
10. A.G.M. are următoarele atribuţii: adoptă şi modifică Regulamentul fondului; stabileşte elementele de constituire a fondului (valoarea cotizaţiei trimestriale, modul de obţinere al unor donaţii şi sponsorizări etc.); adoptă Bugetul de venituri şi cheltuieli, în care se va evidenţia capitolele de cheltuieli din fond, cotele procentuale repartizate fiecărui capitol, valoarea ajutorului financiar; hotărăşte asupra instrumentelor bancare de depozitare a fondului şi persoanelor însărcinate cu această activitate, precum şi asupra statutului fondului; aprobă Darea se seamă a Comitetului Director; alege (completează) Comitetul Director; hotărăşte dizolvarea fondului. Pentru anul 2013 atribuţiile A.G.M. se îndeplinesc de A.M.F., care se întruneşte până la data de 31.01.
11. Comitetul Director are următoarele atribuţii: întreprinde măsuri pentru ca toţi (marea majoritate) a absolvenţilor promoţiei 1976 să devină membri ai fondului; capacitează membrii pentru plata la timp a cotizaţiei; analizează trimestrial modul de realizare a bugetului; hotărăşte situaţiile care necesită acordarea de ajutoare financiare; întocmeşte şi prezintă Dare de seamă în A.G.M. Preşedintele poate convoca Comitetul Director ori de câte ori situaţia o impune, la aceste şedinţe putând participa şi alţi membrii interesaţi.
12. Şedinţele A.G.M. şi ale Comitetul Director se consemnează în procese verbale distincte.
13. Încetarea calităţii de membru se poate produce în următoarele situaţii:
a) la solicitarea scrisă a membrului adresată preşedintelui Comitetului Director;
b) prin decizia Comitetul Director ca urmare a neachitării cotizaţiei timp de 3 trimestre consecutive;
c) la decesul membrului;
d) la dizolvarea fondului.
În toate situaţiile membrului retras (familiei acestuia) i se returnează diferenţa dintre cuantumul cotizaţiilor plătite şi cota din cheltuielile comune efectuate până la data retragerii. Taxa de înscriere nu se returnează.
14. Ajutorul financiar se acordă la solicitarea membrului sau la iniţiativa Comitetului Director pentru:
a) probleme medicale majore ale membrului sau soţiei acestuia care depăşesc excesiv, din punct de vedere financiar, posibilităţile familiei;
b) situaţii grave care afectează locuinţa de domiciliu a membrului;
c) la decesul membrului sau a soţiei acestuia.
Ajutorul se plăteşte: integral, în cuantumul stabilit de A.G.M., pentru membrii care au achitat cotizaţia până în trimestrul anterior acordării; 75% din cuantum pentru membrii cu restanţe la plata cotizaţiei.
Pentru absolvenţii promoţiei 1976 care nu sunt membri ai fondului şi soţiile acestora se alocă în caz de deces, din capitolul ajutoare financiare, suma necesară achiziţionării unei coroane.
Intervalul de timp dintre două ajutoare succesive acordate membrului nu poate fi, de principiu, mai mic de 5 ani.
15. Prezentul regulament a fost adoptat în unanimitate de Adunarea Membrilor Fondatori.
CONSTANŢA
19.01.2013
Comentarii
Trimiteți un comentariu